شروع وبلاگ نویسی در وردپرس

اوت 15, 2008 at 1:56 ق.ظ. 3 دیدگاه

من از چند سال پیش (فکر کنم 3 سال پیش) وبلاگ نویسی را شروع کردم. تو بلاگفا سه یا چهار تا وبلاگ داشتم. توی بلاگفا که بودم هیچوقت نتونستم از روزی 200 بازدید (نه نفر) بیشتر برم. ولی توی میهن بلاگ یه وبلاگ داشتیم (گروهی) که حدود شش ماه روش بسیار کار کردیم – وبلاگ تفریحاتی- از اونجا که گروهی بودیم و میهن بلاگ هم بلاگ رول قدرتمندی داشت. وبلاگ ما زود شناخته شد و یادمه که اوج آمارش تو یه روز به بیش از چهار هزار بازدید میرسید . ولی ناگهان و بدون دلیل وبلاگ را اول فیلتر کردند و بعدش خود به خود تو سیستم میهن بلاگ وبلاگهای مسدود شده یا فیلتر شده پاک میشند. و چون قابلیت بک آپ گیری هم نداشت و نداره نتونستیم نجاتش بدیم.

از اون روزها که یک و سال نیم میگذره . دیگه وبلاگ نزدیم تا اینکه رفتیم دانشگاه و زورکی همراه با بقیه بروبچ یه وبلاگ راه انداختیم. (وبلاگ بچه های دانشگاه خوراسگان رشته کامپیوتر). در یه مدتی وبلاگمون خیلی فعال بود و کارهایی انجام دادیم که بعضا مورد تحصین هم قرار گرفتیم.

اما! توی این مدت چرا من به ورد پرس نیومدم… ؟؟ یکی از عللش عدم اطلاع بود. و علل مهم دیگه حضور کثیر جامعه ایرانی در بلاگفا و میهن بلاگ و … (هالا هر روز داره وردپرسیا فارسی نویس بیشتر میشند). علت مهم دیگه اش هم این بوده که یک وبلاگ نویس ساده نیارش توی همون بلاگفا هم برطرف میشه. یکی مث پیرپسر -بلاگفایی- خوب نیازی به خدمات و امکانات آن چنانی ندارد. مثلا براش مهم نیست که بلاگفا فضا برای آپلود میده یا نه. چون یک وبلاگنویس ساده است.

اما ! چرا اومدم وردپرس ؟؟ من وبلاگ نویسی را واقعا دوست دارم. مث همه ی وبلاگ نویس عزیز دیگه. که به همشون هم اردات دارم. و دوست داشتم دوباره یه جایی دست و پا کنیم که در مورد علاقه مندیام بنویسم و لذت دوجانبه ای را ببریم. و همچنین از امکانات وردپرس هم بهره مند شیم.
در همین جا باید تشکر ویژه ای از دوست خوبم رضا رنجبران داشته باشم. که مشوق اصلی من در این امر بوده اند.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

سایتهای مطرح دانلود موزیک

3 دیدگاه Add your own

  • 1. Reza. R  |  اوت 15, 2008 در 2:03 ق.ظ.

    ایول رضا جون تبریک میگم.
    مطمپنم در آینده ای نه چندان دور وبلاگ نویس بزرگ و معروفی میشی.
    تو همین اول راه واست آرزوی موفقیت میکنمُ و خوشحالم که به جمع وردپرسی ها پیوستی.

    پاسخ

    : خیلی مخلصیم. تا وبلاگنویسان بزرگی مث شما هست . که دیگه ما عددی نیستیم.

    پاسخ
  • 2. masoudccna  |  اوت 19, 2008 در 10:43 ق.ظ.

    اگه میشه من را هم لینک کنید
    شما تو پیوند های وبلاگ من هستید

    پاسخ
  • 3. masoudccna  |  اوت 19, 2008 در 11:01 ق.ظ.

    http://www.masoudccna.wordpress.com

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


مشترک وبلاگ شوید !

https://i2.wp.com/raoul.lalande.free.fr/innocence/images/RSS.png

آمار

  • 46,077 hits

RSS گودر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

بایگانی

آمار سایت متر


